
Digital strategy, visual identity, content journey and offline.
Sociedade da Carne was already in a transformation movement, looking to the future of the market, expanding its services. And I needed to communicate this transformation. Based on an intense strategic study, we created a new positioning, including the redesign of the brand and its entire visual universe. This change had an incredible impact on its digital platform, where we remodeled its entire communication structure, social networks, website, unbounding marketing strategy, guerrilla warfare and especially its communication tone in the profiles. Through a more organic, influential and much more attractive communication for your audience. The modern user does not like online ads. And anything resembling this kind of advertising language tends to be more ignored or despised than authentic, native communications. We took this challenge literally, bringing Sociedade da Carne to a more prominent role in its way of communicating with more authenticity and engagement.
A comunicação foi desenhada para ser expansiva, colorida e viva — com uma tipografia proprietária e um sistema visual que respira dinamismo e afeto. A marca fala como quem ensina com empatia: simples, clara e cativante. Uma estética pensada para ambientes digitais, mas que não perde o calor humano.



Tudo construído com a mesma consistência, energia e propósito que definem a essência da marca Peppers! EAD, uito mais do que um logo: é uma plataforma de expressão que inspira alunos, conecta professores e reposiciona a escola no cenário da educação digital com propriedade e personalidade.


